.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنشها به تخريب مديريت ارشد استان
بهانه هاي يك هجمه ؛
کسانیکه آرامش موجود رابر نمی تابند ،بدنبال کشف چه حقایقی هستند.آیا بصرف مسئولیت در دولتهای گذشته باید افراد را به محکمه کشاند .مگر رئیس جمهور محترم خود استاندار زمان آقای هاشمی نبود که اکنون منتقد جدی برخی رفتارهای نادرست آن ایام است.

در پی انتشار مطالب بی اساس توسط يك سايت علیه مديران ارشد استان مازندران، مطلبی از طرف يكي از كاربران برايمان ارسال گرديد كه عينا منتشر می شود.

مدتی است که استان مازندران علی رغم همه نارسائی ها ییکه مسئولان نیز به وجودآن اذعان داشته ودرتلاش رفع آنند ، به یک دستاورد مثبت رسیده است .فضای تعامل وتفاهم بجای مچ گیری ودر گیریهای سیاسی میسر نبود جز در سایه تدبیر وتفاهم وتعامل استاندار ومجموعه مدیریتی استان با گروههای مختلف سیاسی البته با حفظ اصول ومبانی ارزشی نظام و پافشاری بر گفتمان دولت.

مطلبی که بعنوان یک کشف محیر العقول توسط برخی رسانه های مجازی در رابطه با استاندار وسوابق قبلی وی در ارتباط با دولتهای قبلی بعنوان متهم ردیف اول در منظر قضاوت خوانندگان قرار گرفته برچه مبنای عقلی وشرعی میتواند مرجع صدور حکم باشد.آیا دولت وشخص ریاست محترم جمهور ،دستگاههای نظارتی وگزینشی از این سوابق بی اطلاع بوده اند. اگر این است که باید بحال این دستگاههای عریض وطویل غصه خورد که از سوابق نماینده عالی خود در این استان بی اطلاع هستند واگر غیر این است آیا نباید احترام گذاشت به نظر رئیس جمهور محترم ودولتی که نماینده خود را خود برگزیند وحتما شرایط وتدابیری علت گزینش وی برای استان حساسی به مانند مازندران بوده که مدتی است فضای آرام ودور از تنش در ماههای اخیر براستان بوجود آمده است.

 مصداق و گواه سوء استفاده کجاست؟ استانداریکه هیچ حقوقی در مسند اداری دریافت نمی نماید وهیچ استفاده شخصی ار بیت المال نمی نماید بدنبال چه حيف و ميلي است؟واقعا مشکل استان ما بحث آسانسوریک ساختمان است و یا ماشین برای میهمانان ویژه ،یا بایدسرنخ را در جای دیگر جستجو کرد .کسانیکه آرامش موجود رابر نمی تابند ،بدنبال کشف چه حقایقی هستند.آیا بصرف مسئولیت در دولتهای گذشته باید افراد را به محکمه کشاند .مگر رئیس جمهور محترم خود استاندار زمان آقای هاشمی نبود که اکنون منتقد جدی برخی رفتارهای نادرست آن ایام است.

مشائی فرصتي برای استان مازندران است که بر مسئولین ارشد استان فرض است که از این فرصت وپتانسیل در جهت رشد وتوسعه استان بهره گیرند.

سالها بود مازندران به حق واقعی خود در عرصه مدیریتی کشور نرسیده وامروز با وجود اعضاي شمالي کابینه تمام سعی وتلاش را در جهت گرفتن حق این استان توانمند ودر عین حال محروم که به فرموده مقام معظم رهبری محرومیت آن در پشت برگهای سبز پنهان شده است بکار برد.
فلذا هرچه فضای کشور آرامتر وبه طبع آن استان مازندران نیز آرامتر راه برای توسعه بیشتر باز خواهد بود و آنچه که کسانی را برآشفته میکند نه تشریفات ومسئولیت های قبلی وارتباط با افراد خاص، بلکه آرامشی است که هم اکنون در استان حاکم بوده ودر سایه تعامل استاندار و معاون سیاسی انشاءا... ادامه خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مهر 1389
برادر هر آرامشي دليل بر طوفان بعدي نيست آرامش فعلي دليل سكون است در صورتي كه اگر آنچه حضرتعالي در خصوص افزايش نقش شمالي ها در دولت و حضور تعداد زيادي از شمالي ها در كابينه فرصتي است كه مي بايستي همانند فلات مركزي در طول زمان صدارت جناب آقاي هاشمي و ..منتج به توسعه شمال مي شد خدا وكيلي آيا نشان از توسعه در استان را شاهد هستيد چرايي آن بر مي گردد به مديران ارشد و بهره گيري از خداي ناكرده از مديران ضعيف لذا مي بينيم همه توجه جناب آقاي دكتر احمدي نژاد به نيروهاي شمالي فرصتي براي شمال نبوده است بلكه تبديل به تهديد شده است.
نا شناس 22 مهر 1389
استانداردرانتصابها هيچ نقشي ندارند به كار كارشناسي اعتقاد ندارند دردستگاه مربوطه اش حكومت درحكومته توانايي مديريت يك سخنراني تخصصي راندارد مشايي چه غنيمتي است براي مازندران قبل از كورش قوم دلاور امارد درشمال ايران تمدن داشت سرزمين كورش ايران نبوده ضمن اينكه مشايي دستاوردعوامانه فاميلي رييس جمهوره وووو
نا شناس 22 مهر 1389
شما یک تریبون ازاد(بدون سانسور)در این سایت بگذارید ببینید مردم چقدر از مدیریت ارشد استان رضایت دارند. مگر حل مشکلات مردم صرفا با حرف انجام میشود . چند ماه قبل یک ستون باز کرده بودید و خواستید مردم مشکلاتشان را با استاندار مطرح کنند بنده مشکل پل عابر پیاده روبروی بیمارستان نیمه شعبان را که سالهاست بدون تکمیل شدن رها شده و مردم بدلیل نیاز مجبور به استفاده از انند . و معاون اجتماعی استاندار هم متاسفانه ساکن همین منطقه اند و از این وضعیت مطلع . استاندار در پاسخ درخواست بنده نوشته اند که دستورات لازم در این خصوص به شهرداری داده شد . بنده جهت حل این مشکل به شهرداری رفتم ضمن اینکه گفته اند دستوری از استاندار در این خصوص دریافت نشد ولی قول پی گیری داده اند البته چند ماهی از ان تاریخ هم گذشته ولی خبری نشد . مشت یقینا نمونه خروار میباشد.
دوست 22 مهر 1389
خدا وکیلی چه کار مثبت کردانتخاب فرماندرانو بخشداران را ببنید انصاف داشته باشید
قاصدك 22 مهر 1389
بهانه يك هجمه بهانه است براي اينكه گفته باشيم سكون و سكوت نيروهاي ارزشي مازندران يك علت دارد و آن ... وگرنه با دروغگوهاي ارشد استان كه دنيا را بر عقبي،جفا را بر وفا ،مشايي را بر ولايت ترجيح داده اند همانگونه برخورد خواهيم كرد كه با اسلاب سلفشان كرديم حتما سري به استانداري مازندران بزنيد .
جعفر 22 مهر 1389
آقاي استاندار :چرا برخلاف تاكيدات رييس جمهور خانواده خود را به استان نياورديد و هفته اي سه چهار روز در تهران هستيد؟چرا بر خلاف تاكيدات رهبري مبني بر ساده زيستي آسانسور اختصاصي ميزنيد و ماكسيما ميخريد؟روزي خواهد رسيد كه بايد جواب خون شهداي عزيز را بدهيد
كريمي 22 مهر 1389
الان است كه جاي افراد انقلابي ،زحمتكش،ساده زيست و با درايتي مثل مهندس شفقت بيش از پيش احساس ميشود
حاج داود 22 مهر 1389
یکی از وظایف مهم معاون سیاسی امنیتی کنترل رفتار سیاسی در جامعه است آقای ابراهیمی با این فعالان سیاسی.بی حال وحوصله که دوروبر خودش جمع کرد در استانداری(مثل ماهی که نصف بدنشون بیداره ونصف دیگه خواب)به نظر شما بهتر از این باید انتظار داشت.بویی از تفکر احمدی نژاد وانرژی بمشام نمی رسد .پویایی. نشاط. تحرک. تلاش. تدبیر.شایسته سالاری و...به چشم نمی خوره واقعا شما می بینید(حاج داود)
نا شناس 22 مهر 1389
ایا مدیران استانی خودشان زبان ندارند که جواب سایتها را بدهند سکوت انان دلیل بر انجام عمل انان است همین شما سایتها بودید که با سفر مدیران به مالزی چه اشوبی برپاکردید حالا مدتی گذشته است شدید دایه مهربانتر از مادر عدالت و رسالت خبرنگاری این نیست اجازه دهید خودشان سخن بگویند که ماشاا.. دراین مورد کم ندارند
حاج داود 25 مهر 1389
دوست عزیزم برادر رمدانی مطالب مارو تیکه برداری دیگه نفرمائید! یعنی اینقدر با عقیل جان رفیقی که دوست نداری اونو زیر سوال ببرم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.732 seconds.